mandag 16. februar 2009

nåken bevingede ord!

so va me her atte.....! mandag betyr stress. da betyr starten på ei ny veka, å da betyr at helgi e øve å at ein mest sannsynleg ha gjort altfø lite lekse i helgi!
i skrivande stund e deeman fortsatt godt førbanna...sete å høyre gigi (adle so kjenne meg veit når dan mao spelast........)pao repitisjon........vore lite søbn i da sista, å da mao nao eit toppunkt inkån sinne....tannverken sete i kvar dag, kvar time, ekje rao å tyggja pao eine siao endao, lure pao om da ska gao øve....uansett e folk her nee so ubrukele i aingelsk, at eg gadda faen ikkje løfta ein fing å spørja, eg ha høgre siao i kjeften å tygga pao, bedre enn ingen tenne!
Ha hatt latin i dag, å i følge joakim sin blogg (www.pacman.blogg.no) so gjorde eg da bra i uttalen framfø miss Lidijas Krustas, dan legste heksi pao heile universitete, da kan du ta deg faen pao....men da bli likavel so morsomt at ein slite me å holda seg alvårle! me antydninga te latterkrampe eit par gonge, tok da litt tid å henta seg inn...heldigvis va da noken andre lenger bak i klasserommet so braut ut i latter, so fokuset blei fjerna frao oss....!
I tillegg te dan scchtøgge anatomien, ska me ha fysikk og kjemi..detta e to fag so ein ha sånn nåkelunde våre borti før, å ein bli anbefalt ao dei andre studentadn om å ikkje prioritera dei fø høgt, da ordna seg alltids.... På knappe to veke, ha me idag blitt ferdige me alle bein i kroppen utenom tåpplåket...so denna vekao e da oppstart pao joints and ligaments, før musklane står fø tur....jøss ke gjevande, men faen so vanskle å hugsa adle uttala å plasseringa heilt korrekt.......eit beinbrot e vel berra eit beinbråt, samma faen kest da sete??? :P :P
E no snart kommen inn i rytmen me lite søvn å lange daga, ordna seg alltids...største utfordringen e at eg å joakim mao bli flinkare te å legga vekk pc'en, å konsentrera oss om da me ska.....men me ha da kjempe kjekt i lag, ette mitt vedkommande å dømma....Viktig å ha noken ein trivst me i nærhetn, å da sørga han før! Dessuten e da godt å anders å johan unde oss, so me ikkje bli heilt alaina....Klassen e pao cirka 4 norske, 3 tyske,5 svenske,å ein britisk so gaor fø 7. gong elle noke.....so me e ein fin gjeng, heldigvis e nåken eldre enn meg å- va skeptisk ei stund ;)
E stort sett kommen pao plass i leiligheten, mangla berra nåke smaorusk, so e me oppe å gaor.....å teke gjedna imot besøk berra so da e sagt..blikje te att eg fere heim te paosken, ser ikkje "behovet", å da e so gruale langt te Luster....men savna fjedli,fjordn å skogen, å da gjelde no fø so vidt Bergen å, vakje so langt å putla so va ein i da minsta pao ein fjellknaus.........ha dessutn sett ein våpenbutikk pao hjørna her nee, so spørs om da ikkje bli ein runde ne å kjika litt, å gjedna spørja om da e rao å jakta pao noke her....e mykje gjese rundt om, føle meg triggerhappy av å te! gleda meg allerede te sommarn e øve å eg e reist te latvia, før å so ta fly heimate i september å jakta ei helg!
Ellers, so hadde me no innfløtningsfest fredag, me stort hell, me va vel sånn ca 40 stk her, uten at da opptak noke serle plass (høhøhø)..... :) sku gjedna lagt ut bilde,men gaddakje...dei so ha face, ser resultate dar..elle so ha joakim nåken pao si sida :)

da felaste me heila lande e at spritn e so dårle at ein mao bruka laurdagen pao å komma seg....da staor jo i proporsjon te at jo mair faor ein å lesa! :S men trivst no, da e da viktigaste, å da e vel viktig før dikka heima å veta å....! ser fram te å lera meg latvisk, slek at ein kan fao tak i essensielle ting so lyspere, saus te kyllingen( fileane e so bille her nee at ein berra mao eta kylling, typ 30 krone fø eit drugt hallkjilo me høna!
neeei, eg mao lesa kjemi te imåro (prøve), biologi te onsdag (prøve), å anatomi te torsdag( jøss,prøve gitt)........ skada ikkje om fleire lagra seg innpao her å kommentera litt....elle maila...elle sende ein mld pao facebook.....kjekt å høyra ifrao folket!!!

å dessuten, i sommar leige me glatt ut leiligheten om nåken vil pao ferie (mødlo 7 juli å 25 august)...... :) e knallbra her, ha da so plommen i egget.....!

Ingen kommentarer: