lørdag 31. januar 2009

dupping i tannlegestol å isoporbeta i øyredn!

johan...6 ølflaske høg på sokkelesten ;)
jevla dårle seinge på hotel NB!

joakim, anders, og meg! trøndera å sogning.da mao gao gale. fotografen fø anledningen e johan!


laurdagen e kommen! role enn so langt....va ute igår, og da blei selfølgele fuktig- sånn da ska vera når ein e ny i byen å ska bjøna pao skule....traff på noken jente å ein gut so kom te riga fø å sjao skulen, dei ska kanskje bjøna te hausten, so me maotte no passa pao dei! eg å joakim enda opp me dessa to jentene ute på byn- fann oss ein random nattklubb me goe prisa- minte litt om Studenten i bergen :) arti va da vertfall, damene dansa pao baren, å dei kunne jaggu dansa! Å innimellom spruta eit par maskine ut lassevis ao smaoe isopor beta...fann dei faen atte øve alt idag! :)



Ellers so ha deeman vore te tannlegen idag, va temmale skeptisk.....va noke drit so datt ut fø eit veka sia, so fann ut at eg maotte te pers.....fekk eit godt tips om ei på 5 året på tannlege her so kunne fiksa da....so da blei arrangert, å eg laog faen meg i tannlegestolen i 2,5 tima :O snakk om å blitt ruinert om da va i norge....besøket enda opp med fullstendig uthåling av eine tånni mi, eg veit ikkje om da va rotfødling elle ke da va...verste ao alt va at eg sovna 3 gange på slutten....bråvakna av at tannlegen seie"don't bite me, wake up daniel...":D :D hadde alder trudd eg sku klara å sovna i ein tannlegestol mens nåken rota rundt i kjeften min men....!!

men da kosta meg 40 lat, noke so tesvare ein 500 krone...va selfølgele utstyr so sikkert ha blitt brukt på både katta å hunda i tidligare tider, men eg kom no vel ifrao da!!



imåro e da søndag, å me ska fløtta inn på Riga Hotel, e ombygt te studentheima å ein ha felles kjøkken,stova etc.....so bur me dar te me finne noke vetige leilighete....ha og ska på visning....so faor me sjao kor me enda opp!



Ellers e folket ein fin gjeng me masse rar bakgrunn....! ska bli arti detta her..fekk omvisning på universitete fredag, fekk ut nåke bøke å litt div..so e da rett på sak pao mandag.....ingen meir kjære mor, ligga å dra seg lenge i sengi, festing på kvardagane etc..... ( ...) .



So faor me sjao ke detta bere fram henne!!
heydå









Ingen kommentarer: