tirsdag 27. januar 2009

oppstart i Riga!

ja...so va ein endele på plass....
Ette å ha vaska ut leiligheten, å teke fly te Oslo laurdag før å overnatta hos søs, venta to svenske jente på fly samen me meg kl.0830 søndagsmorgoen....artige jente!
Kom oss trygt te Riga å hotellet....Dagen blei brukt te å bli kjent, å få i seg litt mat...ut på kvelden blei ein sittande å søka på harde livet etter anstendig internett føbindelse...so gjekk no kvelden å eg kubba i 23 tidn...
Mandag henta eg Johan på flyplassen...I motsetning te meg, so hadde glømt både paingabok Å PC ombord i flyet, klarde han her å gløyma bagasjen sin.,...men da ordna seg å me kom oss te hotellet.....eit par tima seinare va det å henta Joakim, Trøndelag sin store sønn. Med på lasset kom Anders, sistemann so me ikkje hadde snakka me elle hørt so masse om....so luffa ein gutegjeng på 4 heim te hotelle å fann roen so smaott...ut pao kvelden va me ein tur te gamlebyen, da e dar da ser vetig ut, å ikkje altfø nedslete etc...da bli vel i da området ein prøve å finna leilighet, mest sannsynle alle fire, so da bli meg å ein 87 modell å to 88 modella.....skulle vel gao bra :)
Søndagkveld blei da å kopa me svenske tvillingane(lina å maja), å huka tak i ei so visstnok va på same hotell, nemmle dan tysk Ewa....siao so blei da tile kveld, ette utprøving ao ølsortane Riga ha å by pao, å litt lokaldrikk- Riga Balsam.....type urtedrikk me 45% alkoholinnhold :)
Tirsdag kom å idag ha me møtt heile gjengen, helst på alle dei andre, kullet e representert av norske,svenske å tyske! Starta me rebus, å eg va pao winnint team, so me fekk ei flaska me nettopp Riga Balsam pao deling.....ette da blei da ein del info å smaka pao latvisk mat, so va heilt ok....bli spennande....brusas litt i spellemannsblod når me sat på introen og faktisk e bjønt, ha teke valget om å bjøna på lege...... :O
Trur detta her bli veldi bra, berra eg klara å innfinna meg, noke so eg ha stor tru pao.....savna so smaott folk litt heima, men etterspørsla om å komma ne e bjønt å dingla inn :)
So no e klokka 1740, å me ska snart te byn å treffa ein del av folket atte...ha dessuten fiksa meg latvisk tlf nummer, greit å ha....
ser fram te resten ao vekao, å mandag e da rett i boki!!!!
snakkast folkens.....allti kjekt me ein melding elle lignande på msn elle face.... :)

deeman

Ingen kommentarer: