fredag 16. januar 2009

NO nerma da seg...

Idag e vel største markeringen ao at eg fløtta....venne å ant skrammel ha kåmme land å strand fø å vera me pao avslutningsfest...Fudl i peing so me e, bjøna me med middag å biff, siao so bere da ut te reservert kjellar pao ein uteplass...
Ca ei veka te avreise no, 7 daga, å knapt 9 tima te flyet gaor te Oslo..Bli dar te søndagsmårgo so gaor flye te Riga kl.10. Hadde egentle rekna me å ha ein dag alaina dar nede, før eg trudde ikkje noken ao dei eg ha faott kontakt me sku ne pao same tidspunkt..men so vise da seg at Maja å Lina frao sverige ska pao same fly- trur da gjere søndagskvelden rimele oppegaoande...so faor eg hiva meg i taxien mandag å henta trøndern Joakim å svensken Johan- so e hotellkompisadn mine i ai go veka! Rekna me å fao pao plass leilighet rimele kjapt, ha brukt nåken tima å saumfart nettsiedn ette nåke vetig...Førhåpentlevis bli ein ikkje buande ålaiana, e vel stor fare fø å jaffal enda opp me trøndarn om alt gaor ette planen!prøve å pusha pao Joakim at me mao ha sauna siao da va noken leilighete me sauna te vetig pris! men jaggu e da mykje løge da dar nee å :)
Siao so venta 6 harde aor pao skulebenken å dåktarfrakken...fristande? nja....skeptisk! men da e vel berra sunt... Alt gaor pao engelsk...so ska me lera latvisk parallellt me undervisningen...spennande! So faor me saumfara terminplanen, å finne ut keti ein kan bestidla fly heimatte :)
Satsa pao at adle so ha gjett beskjed om at dei ska pao besøk, teke turen ettekvert, å teke me seg o'boy, brunåst å tine mjelk å stratos...siao so ska eg ikkje klaga!! Veit da e Rimi dar nee, men reknakje me dai ha kjendt utvalg..
Tebake te festen idag! Kjekt at so mange ha tid te å delta pao festen...Litt grait å ha samla folket å kunna ha da moro ilag "ein siste gong"... So takk te adle so stidle opp, sete pris pao da :)

Ellers folkens, so rekna eg me at da bli so smaott oppdatert her i ny å ne, div bilde å slekt kjeme vel ettekvart..men sia eg e no blitt facebookhora, e da vel fare før at ein del skjer dar å!
Fø dei ao dikka so sku ha interesse ao da; pao Skype finne de meg unde deeman1984, so e da berra te å ringa....!

heydå

2 kommentarer:

Øystein sa...

Kva skal eg gjera når du reise? :P Kjeme te riga så snart det passar seg .-)

Øystein sa...

... og btw... sorry for at eg mista melkesjokoladen og jappen