søndag 22. februar 2009

siste oppdatering!

bra masse te å vera studentkjøleskaop!
vanle dag i heimen...rot i ståvao, å joakim pao datan :P

storfønøyd her ein dag!


Oppdatering!!!obsobs...endele fånne ei vetig mjelk me 0,5 %, slek so goe gamle tine si grøne mjelk...å dao veit du mengden oboy e bjønt å ta seg opp!!
Sveiks!
sol,sommar,helg,øl,fjell,jakt,paing,snop,stratos,jæger........tja...da oppsummera vel alt eg ha lyst pao nett no!
Helgi gjekk kjapt denna gongen å...fredagen blei da jo ein liten tur ut, å litt fø seint heim, endog me akseptabel promille! herredn i huse tok no seg ein martini å appelsinjuice, å haure vel musikk ein times ti før me kubba i 4-5 tidn...tiden gaor jo fortsatt litt me te å bli kjent, sjøl om da allerede virka so me ha kjent kårandre i leinger ti....ser han blogga om at eg ska ta meg ein tur te nordlige dele ao norge i løpet ao tiden her nee, eg e no spent pao da, der oppi karsk land....veitsj ke so e minst ao luster å kvam førrestn, e vel mykje same greiedn...me faor no sjao....litt diverse hendelsa gjere da no te at ein kunne teinkt seg ein tur heimøve og...i paosken e vertfall øystein bekrefta so gjest, siao so faor ein sjao...ha å noke fri i mai her nee..ingenting e umule..men da nerma seg stygt me kollokvium- ein slags prøve eksamen ein mao bestao før å kunna gao opp te eksamen her nee....oss fe sjå!
da e umule å vera so takknemle so meg, fø at eg ha smitta joakim me Gigi, so da e rao å spela nåke åntle musikk i heimen.... :) natt,dag, helg,kveld...! :D
Ellers hadde eg da litt artig me papsn istad, øvebeviste han om at eg sku pakka å komma meg heim.....du veit da va ei saftig banning og kadling når han føsto at eg berra kødda :)
utenom alt ellers i verden, so ha me no faott oss adressa pao bopeln...eg kjeme ikkje te å skifta adressa i folkeregisteret trur eg, dai pao posten meinte da sku gao bra å senda noke te denna adressao likavel......ekje heilt øvebevist men :S
iallefall; daniel sovde
27/29 baznicas iela, apartment 14
riga
LV-1010 Latvija
so imåro e da ny veka pao skuln...anatomien ska da bli testa i so vanle :S bjøna å me åntle cellebiologi lab, mao vel dra fram tegneblokki....å no ha no alder deeman scora bra pao formgjeving ette so eg hugsa, so eg faor no berra håpa eg klara å krota ne nåke vetig....ellers so e da no verdt å ta me at joakim kom haim frao kampsjaoing, å liverpool tapte ikveld :D om å gjera å trø føsiktig ;) yesyes...va no gått å ha sove ut "litt" i helgi, 7-8 tima laurdag å søndag i motsetning te 3-4 so ha våre vanen...satsa pao å komma åntle inn i gjenge no snart, å føhåpentlevis fao åntle struktur atte pao guten...hakje trent siao eg fløtte hit, da saie no sitt...å gjorde vel ikkje dan store innsatsn ette jul helle....so hovmod står fyre fadl!
Drive å sjekka skulelaget i volley, ha hatt nesten eit aor avbrekk no, ette å blitt ein smule utbrent so styremedlem å spelar ifjor, men no e eg klar atte :) siao so e da eit treningssenter like i nærhetn (sånn so alt anna :) :) :) ) men da kosta godt øve 300 i maonen her å..men ein faor no sjao, elle so bli da vaskeball te såmmarn! elle so e da bemerkelsesverdig at eg nok ein gong ha faott vekas minuspoeng pao bloggen te johan (http://www.korduner1988.blogspot.com/), siao han tykkje eg banna so da synge ette... ;) menmen, e du sogning, so e du sogning- å ein e vel ikkje kjent fø å vera skåren fø tongebånde denna karn!
es esmu no norvegijas, no Lusteras, nåke slekt som at eg e frao norge, frao Luster.
Mani sauc Daniel, eg heite daniel
siao so gaor no latvisken sin gang å....klart å hanka inn ait pluss poeng pao trynefaktorn dar forrige veka...eg spure visst om eit ord so eg ikkje skjønte kela ending da hadde, å nåke me dativ å nåke greie, å ho va so begeistra, at eg sleppe vel unndao spørjerunden neste 3 vekedn! her e da om å gjera å smila so breitt ein klara....ekje leinge før eg teke me eple helde!!!!




2 kommentarer:

Øyvind sa...

Hehe, såg du scora høgt på alkohol-ratingen t johan. Nå må du passe på inntrykket du gjer av oss nordmenn :P. Eg komme t å ha et drikkepress uden like når eg komme ner, hehe!

Deeman sa...

hehe neeei, da va berra fyste veka egentle...men han helde seg stort sett edru han..kan jo ikkje føventa at EG,ska maotta kutta tvert pao alkoholen ette å ha dråkke so masse :P