søndag 22. februar 2009

FY FAEN TE BOM!!!

adle skjønna tydlevis ikkje at kefir betyr kefir, samma kest du ene i verden!
da e da jevligaste!!
guten va storfønøyd å sat å blogga,mens joakim kom me oboyglase eg hadde blanda å teke bilde ao, å sku kosa meg me i etterkant......literkartongen va jo grøn, å saog no ut so dan andre.....trudde eg.....lite visste eg når eg tok ein slurk, at istadnfø at da va dan nye goe mjelki, so hadde han kødden kjøpte me seg heim KEFIR varianten!!!fy faen i helvete.....da betyr at eit fullgodt glas me oboy gjekk i vasken, samen me eit par slimklyse å litt spy. kefir e ikkje nåke fø meg, da faor gamlingadn å innsette ta seg ao.takk joakim. TAKK! da ga likso betydningen "ein hakje da meir moro enn ein ha me andre", eit nytt perspektiv! endao han va intetanande.....!jaja.....faor sta å handla maira mjelk imåro! jaja, godt eg ha faott fat i pepsi max her nee, te å skåla kjeften me, endao da smaka løge da å, mair so goe gamle tab xtra...!

2 kommentarer:

Øyvind sa...

Nei, du køddakje me oboyen t daniel!

Deeman sa...

jaggu bra greitt!!!! men no e da åntle mjelk pao plass,,,reiste land å strand, so hadde dai selfølgele kun EIN jevla kartong atte!! men eg ska no fao fat i mair :)