fredag 10. april 2009

JUST TAKE IT ALL!!

storfønøyd! (å sletn)
YESS!

Endle kom påsken te Latvia, te heimen vaor åg...godt å endle kunna få eit par daga ekstra fri, der ein kan ha god samvittighet om ein ikkje ha TENKT pao å åpna ei skulebok aingong.....å da ha vore godt...sjøl om dagen idag ha vore meget sterkt prega av at eg va på topp ti lista av å vera fudlast ijaor....!

Mandagen skulle starta me kollokvium i anatomi, å helgi ha vore prega av lesing...søndag kveld kom å joakim kom haimatte, å da blei lese eit par tima te, før seingi blei innteke i 2 tiden....alle va fornøyde, eg hadde faott pcen atte frao norge me ny harddisk, bildi hadde blitt fånne atte å alt va storveges.....i 05 tiden va daniel vaken,hørde lyda på stova, å tenkte at jøss, e joakim oppe å lese alt!jaja....sovna gjorde eg atte, å opp klokka 06 maotte eg...eg teinkte ikkje so masse når eg gjekk ut pao badet, men so slo da meg, koffor vakje pcen på bordet??joakim tok han jo opp frao bagen å satta han dar!å ve nermare ettersyn kunne eg ikkje finna kortholdar helde- dan eg veit eg mao leigga pao bestemt plass før å finna han atte...so bar da inn pao romme te joakim å vekka han, å sjekka ette pcen min....neida.....! tok vel ikkje mange minuttane før me skjønte at me ha blitt rundstjålne i løpet ao natti! :S håpa ANSA forsikringe dekka alt mule, før mykje blei teke, pc,kamera,penga,kortholdar me kort,mp3 spelar, ipod, solbridle....etc...herle rett å slett!!!

so maotte me no pent stikka å ta "eksamen"..klart at eg ikkje va heilfokusert på da eg dreiv me nei, men eg ha no fått at resultate, å eg bestod..takk professor Boka!

tirsdag og onsdag gjekk me te ein del lesing å plassering av punkt (bein ligament kanala, åpninga) på skjelett å bein...fø torsdag va da muntle prøve i same faget, som ein del 2 av kollokvium! 12 punkt blei korrekt plassert, å daniel bestod muntle del me glans :D :D :D

skriftlige testen bestod eg pao me laog karakter, men da vise berra at eg ha forbedringspotensiale, at eg mao jobba hardare, å utnytta tidn godt. uansett so merkast da at ein e komme meir inn i studiemodus enn før to maona sia, å sammen me utfordringa av dan kulturelle sorten, å slekt so høyre me, so kan da tæra pao ein stakkar liten kråpp av å te!

men torsdag ettermiddag blei da ferie pao oss og..planen va å stikka bort pao "black market" å sjao om ein faor kjøpt atte pcen sin før noken skarve hundralappa, da e stor sjangs før at han e dar borte! men detta forsøke blei effektivt stoppa ao at daniel ha problem me visakorte å kodestyr selfølgele....siao da andre blei stjåle, maotte eg fao nytt fø andre gong, å da kosta selfølgele 10 lat (120 krone)...koden fekk eg, las han to gonge, å kasta lappen.....å trur du virkele eg hugsan te dagen ettepao?? neeidao, uaktuelt...eg ekje skapt fø slekt! so eg prøvde eit par gange, da va seff feil, gjekk te banken fø å bestidla ny kode, men da kunne eg ikkje fao...neidao Hr.Soevde, du må bestilla nytt kort atte, å nye 10 lat flyg ut ao lommao...håplaust! so no mao eg no venta te onsdag pao kort atte....skakje vera lett! ha heldigvis teke ut litt, so da ska vel gao seg te :) ekje so mykje å bruka paingadn pao likavel...

Mange e jo reiste heimatte pao ferie, men eg johan å anders e fortsatt her....joakim sette eg pao flye idag førmiddag, ein mindre edru enn hin (me la oss ca 0530)...va om å gjera å ikkje gulpa opp jaordagens alkoholholdige væska i drosjeturn pao veg ut te flyplassen! so dao bli da atter ei stille helg i baznicas iela gitt! men slek e no da, å eg håpa han faor ein fine ferie haima! som erstatning, ligge da vel 2 elle 3 4-pakninga me kvikk lunsj i frysarn so ein kan kosa seg me...størsta probleme e at tånni e fullstendig føkka, å no e nåke gale me ganen å, eg trur eg gjer opp!!!

Resten ao dan høgt verdsatte ferien ska brukast pao lesing, avslapping å nyting av dagadn....da skjere laust atte so fort da e skuletid atte, so me ska vel vera heldige at me ha faott noki ekstra daga å lesa pao!

God Påske alle samen, å takk te folket fø pakke i posten me snop, takk te Knut Arvid å steira før hyggele sms, takk te Kajan før at han ringde, å takk te vaskedamao so gjorde ain åntle jobb hindagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

keti kjeme neste innlegg? føle spent me;) u tigerboy, grr...