søndag 5. april 2009

at the crossroad!

deeman ha jogga...!
bjøna å bli rettele fint ja!!
me ha inngang like før da kvita bygget pao venstre sida, kjørkjao e te endes....e vel difør me bur i Baznicas iela, kyrkjegata........jaggu godt ho ikkje lete om søndagadn- dao hadde da blitt maonelyst!

hyggele besøk te joakim fø noki helga sia, landsmenn frao nord! ørjan i blaott, andreas i kvitt, åso som de ser, meg å hinn luringen!



deeman savna bergen!

yess da.....siste helg før daniel ska i "ilden" med kollokvium i anatomi........lite spennande ha skjedd siste veka egentle. joakim reiste heim torsdag, so eg blei verande atte alaina....å dei fleste vait at daniel e lite god på leika me seg sjøl(!).......men no e søndagen her, å joakim kjeme heimate ikveld......da ha vel egentle våre litt greit å, so ha eg hatt leiligheti før meg sjøl te å lesa pao..... e ikkje klar før imåro, vil ikkje vera klar før imåro, kjeme ikkje te å bli klar te imåro- bestill meg ein billett haimate!!!!! :) :)
neeeeidu, faen helle! da ska gao..å eg faor skriva so jokke ha pao sin blogg, om da so ska ta meg 30 aor,so ska denna guten bli dåktar! dessuten veit eg at eg sler mange ne i støvladn so ikkje AIGE sosiale antenne pao detta studiet- skulle jaggu faott poeng fø da å...menmen, nåken mao bli forskara å alder sjekka ain pasient helle so!! :)
ha hatt meg ein kjapp joggetur idag, so leigge ut eit par bilde frao da, å litt anna knask eg fann pao kameraet...! e herle ver her idag, steike Riga e fint!! Mamma; hotelle du snakte om, ligge ti minutt å gao frao meg, maks!
ellers kjeme snart ei oddetalsveka snikande....da positiva me da e at me ikkje ha fysikk lecture! ellers bli da ei go uteøl imrg ette alt streve, om eg skulle no gjera da dårle, e da berra bedre grunn te å drikka meir!
torsdag e neste og siste dyst, muntle prøve...so e da påske i riga!! da bli rimele fuktig torsdagsfest, da e allerede planlagt...e kun 4 elle 5 av totalt 24 so e atte i landet, so me faor holda samen å drikka me vet....om noken ska te riga, TA ME PINNAKJØT TE GUTEN!!!
e nok av norske folk her nee høyre eg om dagane,....harry å håplaust, sete i skinnbuksa me berrføte å drikke øl (" sitat Anders so e trønder å skjemst øve dei andre "noringan" so besøke landet å skjemme ut norske folket........uansett ha vel ei norsk jenta klart å ødelegga ryktet, ette at ho fann da fø gått å setta seg ne å pissa pao den helligaste figuren i heile latvia, Lauma clock/frihetsstatuen.....)
E ein stor fare fø at eg å anders leige bil å stikke ein tur te Jurmala, e svere badestrånd++ dar, å me teinkte da aorets fyste badedukkert, e klar fø badetiss!!!
yesyes, nei ein faor lesa viare, eg veit eg ha atte EIN bortgøymt stratos i skaope mitt, dan ska eg kosa meg me ittepao, før da kan henda da vanka ein elle to te meg når joakim kjeme atte ;) å teke eg ikkje heilt feil,kjeme same guten me pc'en min so maotte innlaiggast pao IT avdelingen i norge, no ska dan vear fiksa me ny harddisk, å føhåpentle e dei viktigaste bildi redda..tusen takk te Mr. Guin!!
å dessuten mao eg hugsa å takka storesøstao fø paofska aigget....da e kjekkare å høyra ifrao dikka enn de trur- om da e i form ao sms, brev,mail, failoppringing, påskeeigg, postkort, cd, whatevver....spesielt når ein av å te (men ikkje ofta) e litt tusken!
ønsk meg lykke te imåro! lat meg fao, humerus, cavum nasi, articulatio cubiti, articulatio genus å fossa cranii media- so bli eg fønøyd!!!
berra so adle veit at daniel lika Gigi, her e ein link te sangen- enjoy :) da gjere vertfall dagen min utrule lettare! http://www.youtube.com/watch?v=YOJpqu4D1T8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=8kTU_kGB9KA
beigge to e LIKA NAIS!

ein park borte i sentrum ao gamlebyen!

Ingen kommentarer: