lørdag 9. januar 2010

latvia att!

Heheh, som de ser, mykje snø :D

Kosetur te Sogn me Grete...Va godt å køyra bil atte ikkje minst :D


So va me på plass att! eksamen nerma seg styggfort, me eksamen 18.1 20.1 og 25.1...
Va ubeskrivele herle å setta seg på flyet heimatte te moderlandet fredagen før jul. Motivasjonen va so nerma bånn so da kunne vera dei siste dagane før heimreise, å siste prøvane.
i skrivande stund e motivasjonen ne på kjellar nivå å eg ha ikkje våre her mair enn nåken faoe daga.
Dei fyste dagane blei brukte i Bergen me grete. Ei herle jenta so eg hadde ei kjempehelg me... Ekje so lett når ein bur i utlandet, å da veit me begge to, so da bli å bruka tid sammen når ein e heima, å sjå kor da føre hen..ette helga vart grete me heim te luster, egentle berra kjapp tur me bil før å henta hagla å utstyr sia eg skulle på jakt me rune på vaksdal tirsdagen...ein god anledning te å få noken tima ekstra samen, å ikkje minst fekk ho køyra gjennom lærdalstunnellen fø fyste gong ;)
Tirsdagen bar da avgårde på jakt me Rune i Fossmark. Va kjekt å fo tid me han å, blei litt lite i sommar...e berra so førbanna synd at alle e so spredde, øve alt! Va da va bra greitt me snø, å eg blei fort heit i toppen, lite trening siste året, kombinert me da å vassa i snø opp te låra, ga ein prøvelse! Einaste skotsjangsen gjekk te undertegna, dao ein orrhane bøkste ut av ei snøhola, men so heldig so eg va, so sank eg ned i snøadn like etter eg hadde lagt opp hagla å sku fyra av. shit happens. heldig for fuggedl!
Tirsdagen blei eg henta ao kaj andre i sogndal, so da blei eit slag me biljard å siao so bar da innatte å drikka litt øl,eta haimalaga pizza å slappa ao...berra synd me ikkje fekk meir tid samen, dao dei reiste på overraskelses tur te marianne å per asle i syden, å feira nyttaor der.
Va i Luster te 30 desember, feira hos søstao å hadde da kjekt. 2.juledag va da storfest på pyramiden, noke eg desverre ikkje huska so mykje ao...typisk min flaks. fekk no ei vakt på ambulansen i Sogndal 1.juledag. va godt å vera tebake i uniformen å gule bilen, å kjenne at savne før ambulansen bli verre og verre fø kvar tid so går forbi. Savna farten og spenningen, da å aldri vita ka arbeidsdagen gav deg, men i da store å heila veta at når ein gjekk heim, so hadde ein gjort livet lysare for noken sjele i allefall, å i beste/verste fall forsøkt å redda eit liv!

Nyttårsafta blei feira me stor stil hos Weedar å damao, å eg hadde me meg øystein. va ein kjempekjekke kveld, men prøvde å holda meg nokelunde tilreknele, sia eg sku jobba i AMK dagen etterpå....detta va selfølgele te stor forarging fø weedar, som titt å ofta skjenka oppi koppen, å blanda da mest utrule te meg, å mainte at "e fiiine danna" :D Va pao høg tid å fao noken tima me weedar atte å, budd me gutn i 5 år, so klart han ha våre viktig før meg, å våre me i "tjukt å tunt" :D sant weedar?
Ha heldigvis fått tid te dei fleste når eg ha vore heima. Eg e ao dann oppfatning at da e bedre å seia hei te flest mule, sjøl om da e berra 5 elle 10 minutt- slek da alltid blir når eg e i aordal pao besøk. Men da ska ikkje meir te før å ta ein kjapp oppdatering på folk sitt lev, so kefør ikkje?dessuten veit dei fleste at daniel stort sett ikkje ha ro i røvi, å at eg som oftast e på farten :D
kombinert me siste dagane i bergen, va da AMK jobbing og vera me grete...onsdags morgon va da ingen kjære mor lenger, so da va å setta seg på flyet neatt.

Å no sitte eg her. va ikkje meir enn greit å komma neatt.ikkje va da straum, ikkje va da gass, å ikkje virka komfyren. god start. men da ordna seg, straumen kom atte, å gassen visste seg å berra vera avslått pao ein krane, so eg alder ha sett. merkele når eg va siste mann so reiste frao huset. men husverten nekta før å ha vore inne,elle noken andre fø dann del..menmen...! va kjekt å sjå atte Joakim å, me e no vandt å trø oppåkårandre heile tid, so noken daga ferie der me e på kvar kant av landet skada vel ikkje :D men eg ha sagt da før å seie da igjen, herleg kar, so ha betydd mykje fø "utnlandsoppholde" mitt, å so ha blitt ein god å viktig venn fø meg! me finne alltid pao noke sprell, å ha stort sett ein skarp kommentar pao lur begge to!
om eg bestaor eksamen pao fyste forsøk,bli da kanskje ein tur heimate te gamlelandet...grete reise te Afrika 6.februar, å ska vera der 3 mnd som ein del av siste halvår av sjukepleiar utdanningen...so da bli alternativt å reisa te bergen å vera litt me ho, ser vel ikkje kvarandre før sommaren evt...å 6 mnd e lang tid. altfor lang tid. da skjer mykje på 6 mnd. faor sjao ke so skjer, flybillettane suge vel sin del ut ao lommeboki å!
yes yes
until next time
deeman




Ingen kommentarer: