lørdag 30. januar 2010

ein pause i Norge




Allti kjekt me litt webcam bilder :)
skrivande stund e kl. 0156, stadn e senga te Grete på Hjelmås. Ette å ha komme seng gjennom 2.semestere ( UTRULE NOK), venta ein tur te Norge, ei vekas tid me avslapping og rekreasjon før ein skal ta til att på RSU 8.februar. Dei fyste dagane ha vore slappe å herlige, eg å grete ha berra slappa av, å hatt da kos samen. Ska te å jobba litt neste veka, får ei vakt i ambu og ei vakt i AMK, noke eg gleda meg stort te!! :) skulle vel greit kunna hatt fri heile tid å slappa ao, men ein stk flybillett kosta meg nesten 3000 kr, so eg fann ut at eg maotte prøva å fao jobba innatte litt, alt hjelpe.. Foreløpig e da fortsatt helg å eg ha faott våre so heldi å faott våre me Grete heim te ho å blitt servert daile tacopai, noke so garantert mao prøvast teatte :) når ein dao kan kombinera detta me ein snus te dessert, og far i huset ha sett fram ei fatøl- ja dao e livet godt å leva, å Daniel trivst :D
Torsdag kveld bere da te Oslo, og fredag ettermiddag videre te Latvia. Skulle egentle ha overnatta hos søstao på Kløfta, men andre ting dukka opp. Desverre, so ebba livet ut for Inger, mor te Espen, svigermor te søstra mi. Ette ei tids sjukdom, sa det stopp, og ho har fortjent kvile. Sov godt Inger.

Dei neste dagane bli brukt på avslapping, vera me Grete, jobba, og få lest litt. Me ha allerede faott lekse i anatomi te 3.semester, sukk!!!No e da siste halvår me anatomi, å me ska ta for oss blodårer og nerver bl.a. Spennande, men eg e redd da bli minst lika tungt som foregåande semester.
Kunne tenkt meg ein tur te kjære Luster å, men da ser dårle ut i denna omgang. Likavel tenkje eg at det e ikkje so lenge te påske, og då blir det Luster, so vidt eg veit. Grete ha å siste dagane sine her til lands, før ho stikke te Afrika, Moshi, i 3 mnd som siste del av sjukepleiar utdanningen...så når eg ser ho att, er ho sjukepleiar å greier- tøft :D mangla berra fast jobb, bil, mann, hus, hund å 4 katte :D

Eg ønske meg sjøl lykke te me starten pao neste semester, å mao poengtera at eg e utrule fornøgd me å ha bestått 1 år på legestudiet..Takk spesielt te klæbb-trøndern Joakim eg bur me, å Johan, som ha vore tegjengele å hjelpt meg der eg ha stått fast! Resten av gr.50 på kullet mitt ska å ha ein stor takk- me e ein god gjeng der alle hjelpe alle, å strekke oss litt ekstra der ein ser ein anna treng ei hand.
det er dei mange små skritta som utgjer eit stort, nemleg å forhåpentlegvis ein vakker dag langt der framme i framtida, kunne verta lege.
Taim vill sjåvv!


GoD NaTt :D

deeman




Ingen kommentarer: