tirsdag 23. februar 2010

Godt igang me faenskapet!

jeudao, dao va me åntle igang atte!
Detta aoret ska bli prega av følgande fag;
avsluttande anatomi, me perifert nervesystem, blodårer( siste eksamen etter 1,5 år me anatomi)
avsluttande histologi (eit år), før ein gaor øve pao Embryologi (om bestått histo)
physiologi, interessant fag om kroppen generelt, å noke me faktisk får bruk før!
fortsatt latvisk.....
biochemi, på eit meir vetig nivå!
psykologi..........
antropologi................
Parasitologi..mange småjevla so ska finnast i mikroskop, å skrivast om pluss sjukdomma...
medisinsk etikk (doktor pasient, doktor doktor kommunikasjon etc...)

Da e vel stort sett da, sikkert glømt noke å! Da visa berra at da kjeme seg, og at faga no e meir framtidsretta, og so me kanskje hugsa utenom å berra pugga- DA e ein fordel....
men semestere e nok minst lika hardt so nr.2 , å før min del e da vekeprøva mandag til og med torsdag...men detta semesterets opptur e fri fredagana!
Da e nok eit ledd i at RSU teke inn fleire eleva, kutta ne på leksjonane, før å so bruka pengane dei får te å pussa opp universitete( dei e godt igang), å sper vel pao sine eigne lønninga!

Dan einaste tingen so e forandra fra forrige semester, e at eg e lei av å vera negativ å sutra om at me ha da ilt her nee etc...me ha da egentle ganske greit, om me ser vekk i frao at me ikkje e i norge...mange gode venne her å støtta seg te, bille land, masse dame i høghela å kort skjørt sommar so vinter (sjå på menyen, eta heime Grete)..... :)
Eg anser meg so ein so stort sett e positiv å prøva å finna noke bra me da mesta, so merka at da e temmale sjølvdestruktivt å "hata" latvia, eller berra lengta heim...ska eg noken gong komma gjennom detta her, so lyte holdningen vera pao rett plass, me tungao beint i munn!
So detta e dagens peikefing te dikka i norge so klaga øve keleis det ha da, å evt andre so føle før å trenga litt kjefting!

Grete e for tiden i Afrika, so da begrensa seg me kommunikasjon...dei ha ein kafe ikkje so langt ifrao seg, men da bli lite Skype elle lignande, stort sett msn, og noken tlf samtala innimellom (utnom når andre plutsle bryte innpao linjao å prata!!!)
Igår, mandag, so stakk ho på ei vekas tur te kilimanjaro samen me resten av gruppa si, bli artig å høyra ifrao ho atte, å håpa da gaor bra, utn høgdesjuke etc...føsto da slek at dei e 5 so gjekk opp, å ha me seg ca. 20 andre- folk so bere tingi, kokka, kelner, å gud veit- LUXUS! :)

heldigvis ekje da so leinge te påske...veit ikkje om da bli heimtur elle ka da blir...kunne tenkt meg noken daga pao ambulansen,å spesielt våre me raudekrossen opp te turtagrø pao påskevakt- da va slek eg kom inn i da so kan kallast helsefag, som liten sprett på 12-13 år, byrja eg so smaott å vera me dei på fjelle, me mange kosle stunde me kaffi kjeks, skigaoing me håndapparat (va svere graie da!) for å sjao ette potensielt skada folk rundt turtagrø. Ikkje at da va noken, men va no artig å gao me Røde Kors emblemet, å vera tilgjengele for plaster, eller evt folk so ville bli me neatte i hjelpekorpshyttao å slao ao ein prat å drikka kaffi me oss andre. Ain stor opptur va alltid når Ingar va me, han ha alltid so mykje utrule gode historia pao lur, å me fekk oss alltid ein god latter.....ørtn omganga me Idiot å Amerikanar sto allti pao listao, å da va kjekt dag ette dag. Kjekkast va da selfølgele å fao køyra litt scooter, eller sitta bakpå, evt henga bak me ski (snørekøyring)...
Me faor sjao, kanskje faor eg tid....evt bli da å tilbringa tiden her nee, slappa ao å evt lesa pao noke so ein evt mao ta omatte...Eg ekje pessimist, men eg ha ingen problem å innrømma at eg ikkje e noken toppelev leinger, å at da gaor sånn passe greit...men so leinge ein ikkje sete før store krav te seg sjølv, so e da overkommele, å eg veit innerst inne at eg ha klart meg godt når da kjeme te å hjelpa folk, entn i nød elle i kvardagsproblem,gjøno ambulansen, so forhåpentlevis ska da gao pao ein elle anna maote detta å =)

Ha ein fin februar maone, so håpa eg snart vaoren å sommaren sler te, dao bli alt so mykje kjekkare!! =)

Deeman

So me faor sjao, kan

Ingen kommentarer: