onsdag 14. juli 2010

Luster mitt Norge!

Goddag i stuggu!
Ja no e guten kommen te landet att...ubeskrivele godt å vera pao heimetraktedn atte!
Fyst litt om siste tiden i Latvia;
eksamens perioden byrja i midten av juni, å eg hadde ein "slagplan" før å fao kabalen te å gao opp. eksamen i histologi,parasitologi å anatomi stod før tur, pluss eit par storprøva i anatomi for å kunna gao opp te eksamen (arteria å cranial nerva)... i god kombo me VM tok eg so smaott faott pao da....ein del i klassen hadde avslutta sitt semester 22.juni, mens eg hang litt ette, men likavel godt innafør tidsfristen...DA ska dei ha der nede, eksamena å prøva kan ein gjera veldig individuelt, so ein slepp at alle mao ta da samtidig!ganske praktisk!
So ette eksamen 15 juni,test i anatomi 19.juni, eksamen 22.juni, test i anatomi 28.juni og eksamen i anatomi 2.juli, va da jaggu klart at eg kunne reisa heim me full pott i baklomma!!
Eg ha sagt da før å seie da te atte....eg ska aldri skryta pao meg at eg e storskarp i topploket når da kjeme te all teorien me lese...hadde rekna me å stryka pao noke, uten at da bekymra meg nevneverdig, men da gjekk seg te...Slek so fleire kommentera, at "ja, men du ha no tiedn te å drikka å budla litt".. Da e heilt sant- MEN, de kan prøva sjøl, fløtt te utlande,vekk frao alt å adle, å sett dikka te me bøkedn å lesestoffe me ha, so ska me sjao keleis DE takla kvardagen!
Takk å låv før at eg ikkje e noke bokorm so ha null sosiale antenne å knapt fungera i lag me andre folk,nai, dao vil eg helle "henga litt ette", å gjera litt ut ao livet mitt der nede, uten at eg øydeleggje noke mtp studeringen.....da e vel ikkje te å stikka unde ain stol at da finst sorten pao legestudiet so kanskje ha meir problem me å takla pasientkontakt enn å fordøyra all teorien dei lese. nok om da.
Men, eg kom meg igjøno, å va verdens lykkeligaste nyførelska gut, so kunne setta kursen heimøve mot Norge å Bergen dan 2.juli kl.2020 (lokal tid seff). I Bergen venta madammen, so plukka eg opp å losa meg ut te Hjelmås, der svigers bur...på toppen av alt maotte me prøva adle 1000 kombinasjonane pao kofferten før å fao han opp, å fao ut dressen te brydlaupe me skulde i laurdagen- te ei venninna av grete. Me fekk han opp te slutt, ette å ha prøvt godt å vel 800 kombinasjona...typisk meg- håplaust!
Før eg sette kursen mot Luster onsdagen dan 7.juli, gjekk tidn me te å slappa ao, eta alt so potensielt fanst pao butikkadn, å sjao tv,slappa ao å kosa å bruka tid me madammen!
Eg blei teken veldig godt imot på hjelmås, å e gla før at svigers e kjempetopp folk, so både laga god mat, å ikkje minst kjeme me ein ølboks når eg minst venta da :D
Grete hadde bursdag tysdagen dan 6te, so da blai no familiebesøk, pakke,mat å kake, so eg va no storfønøyd so dan kakemånsn eg e!
So eg e no also vêl pao plass i Luster, verdas finaste plass! Ha allerede jobba 3 døgnvakte pao ambulansn, faott besøk ao Rune i eit døger, å hånge litt me venne å slekt!Hadde håpt å komma meg litt te fjells å,her inni, men ska uansett pao Galdhøgpiggen å Glittertind me Steira i august, so litt ska eg no fao traska!
Sitte no pao døgnvakt atte, to pao rappen,pao sjukebiln i Luster, parat te å rykkje ut te folk,fe, å jomfruer i nød- før eg reise te Bergen før å fao litt meir ti me Grete, å jobba i AMK og ambulansen i bydn,pao fredag...mot slutten ao maonen bli da seljord festival, me campingvogni me kjøpte ifjor, siao so bli da litt tur pao meg å grete, taterfestival pao meg oppi kvam hos joakim, å ellers jobbing, aoslapping å lesing,før å vera forberedt pao 4.semestere,so e da sista "vanskeliga" semesteret!
Ikkje minst e da fullt førtjent at da staor svart pao kvitt ein plass, at Johan i klassen ska ha stor stor stor takk før all semester hjelp, der eg ha staott fast elle trenge litt drahjelp, da e godt å ha folk rundt seg, både einskilde å gruppevis,so sørga før at me klara å dra oss gjennom opptura å nedtura samen!

Utøve da, so bli da sikkert kjekt å reisa neatte i sluttn ao august, eg gruagleda meg selfølgele, men meina uansett at ferien no e vel føtjent, å so faor me ta ting so da kjeme, TWS- taim will sjåvv, so eg pla sei!
So, god sommar te alt so krype å gaor, å nytan, DA ska vertfall eg gjera! :)

deeman

1 kommentar:

Jannicke Iren Johansen sa...

Jeg må bare si at jeg beundrer deg for at du bare kastet alt du hadde i hendene og flyttet til Riga bort fra alt Og alle. Jeg vet selv hvordan det er åbygge nytt nettverk, men det er iallefall lettere når man går på skolen enn når man jobber.

Nyt ferien MASSE og bruk tiden godt med de du er glad i.

God sommer!

*klem* Jannicke