søndag 17. oktober 2010

siste store kneiken!



long time, no blog!

Ette ein lang å fortjent universitets-pause, so e eg no godt igang i Riga att! Kom tebake dan 26.august, å hadde ei veka me fest å moro før skuln starta.

Men fyst litt om sommarn!

Når eg ENDELE va ferdi me siste eksamen 2.juli, va da ein gla å gjennomsveitt gut so reiste fra Anatomicum ette vell endt anatomi eksamen, ette 3 semester med lærdom. Om kvelden venta flyet på meg, å da bar rett te bergen te madammen, der eg va ei veka før eg sette kursen mot sogn! va godt å treffa att jentao ein ha savna mange maona, da va lenge mellom januar å sommarn! Sia ho va i afrika fram te mai, å hadde sin siste eksamen før å bli sjukepleiar, so blei da lite me besøk pao vaorparten.  i korte trekk bau sommarn pao kvalitetstid me ho å venne å familie, litt festing å festivala (seljord festivalen og lokal festival oppe hos joakim), ein god del arbeid, både pao ambulansen so eg savna so mykje, og i AMK Bergen- gode tider!

Da vart ein obligatorisk tur i fjellet med steira,Galdhøgpiggen! men desverre forkorta, for at eg klarte å trakka øve me pingle ankelen min, som tåle lite ette ein saftig overtrakk for nåken aor sia pao volleybana. (takk enda eingong, Jostein!)Detta resulterte i at eitt fjell må venta te neste aor, men da va uansett kjekt, som alltid, å putla avgårde me steira, sjøl om formen kom te syne, å da va ikkje ein positiv opplevelse!!

Når ein so endele fekk setta seg på flyet å komma seg neatt, so ha no dagane gått som vanleg.

Detta semestere e ette seiande da versta, so me faor sjao ke so skjer!Da eg ha å kava meg gjennom e;

-fysiologi, semester 2 av 2

- biokjemi, semester 2 av 2

- medisinsk genetikk

- embryologi

-siste semester me latvisk (to aor totalt)

-mikrobiologi (fortsete 5.semester)

Som sagt so e me allerede godt igang, å da begynna å nerma seg ein del storprøva! Huff!

Pao dan tiden eg ha vore her so ha eg nytt av dagen faktisk hatt besøk av øyvind, å rune!

Fyste mann ut va rune, so kom rett frao jobb pao baot, å flaug milavis å timasvis før å komma. Steira va her og i to daga, nett so hinn, å da va utrule kjekt å ha begge pao besøk, å eg ha sagt da fleire gonge at da betyr utrule mykje at dai kom! :)

Papan å solfri ha og våre her ein tur, å kom me forsyninga te husstanden, da gjorde seg, siao eg sjøl hadde smekkfudle koffer å ikkje kunne ta me meg ein døyt te latvia.

No e da altso søndag, da betyr at om mindre enn 48 tima (46,5) kjeme madammen å ska vera her ei veka me meg! da bli stor stas, snart gaott to maona siao eg ha sett ho, so da bli bra! heldigvis ha da ordna seg me jobb før ho, so no jobba ho på haraldsplass i 50% nattestilling pluss at ho fødle opp resten me ekstravakte på bl.a. ein anna avdeling pao same sjukehus. E nok godt å vera ferdi å komma seg i jobb, sjøl om ho sjøl meina ho savna student livet litevettao- føstaoele nok :D

so e da no som kjent snart jul atte. gleda meg te å heim, da ser ut so heimreise bli 17.desember, å evt neatt den 2.januar! ke so ska skje ska no gudadn veta, men da bli iallefall nyttaorsfeiring i Bergen me grete, å kanskje fleire vil vera i byn å me kan samlast? litt tid bli nok pao ambulansen, tjena peinga, å so mao da vel lesast pao eksamen, so kjeme dei to siste vekene i januar.

Glansdagane i Baznicas ser ut te å gao mot ein slutt, so da bli fløtting pao oss enten like før eg fere heim,elle rett ette eg e kommen neatte. kest i helvete ein ska bu, å ke ein ska leiga,lyte ein ta pao sikt. finst ikkje kjekt å tainkja pao, å frista meeget lite å finna noke nytt atte! Ha uansett våre herle tide i baznicas me joakim, me ha fånne pao mykje sprell, å ingenting e artigare enn å bu me ein so e ao mykje sama karakter so ein sjøl! forhåpentlevis ska me vel finna ihop sjøl om me bur kvar fø oss ette jul å!

So berra kryss fingra å alt so kryssast kan detta semestere folkens, da e harde bud, å eg håpa virkele at eg ska komma heilskinna igjøno, sjøl om eg ser at eg ha store store utfordringa dei neste maonadn her nee i Riga!


-dee

Ingen kommentarer: