søndag 1. mars 2009

helvetesveka under oppsegling!


Labvakar!
Jeu, so set ein no her. Ein ha komme seg heilskinna gjøno ei heil veka te, dan femte i sitt slag. Vekao ha stort sett gaott fort, ha bestee ao ein del prøva, å ellers litt å gjera.. I anatomi e me no ferdige me adle bein utno håve, å me nerme oss vel enden ao runden me ligament imødlo adle bein i hytt å gever. Nåke spesielt so ha skjedd? nei...egentle ikkje...oppe tidle, seint i seng. kantinao ska ha plusspoeng fø at dei ha etande mat, utrule nok. so da bli stort sett pote pao deeman kvar dag, berra so da e sagt,....svelt ikkje ved brødboksen! I tillegg ha far te joakim å stemori vore pao besøk i helgi, å teke meget so godt vare pao både guten sin og meg, Takk fø da :) goe middaga, snop, alkohol, snus, å da so maotte vera. I tillegg hadde mor te joakim sett sitt snitt te å legga ved noken stratosbar'a.....å ha dermed redda mars måned....eg ha to igjen Magnhild, å eg ska eta møysommelig å høgtida kvart eit bet eg teke! Ska helle polera bilen din i sommar, når eg mest sannsynle tar turen oppom Joakim :)

Dan kommande vekao bli hard...kan tenkast dan verste, arbeidsmessig.... prøva i anatomi mandag og torsdag rekna eg me, kjemiprøve tirsdag (lett, men likavel), biologi prøve torsdag (100 slides som vanle), å filosofi prøve fredag....ekje da at da e so føbanna gale at ein ska ha prøva heile ti, ein mao no pent lesa dao ihvertfall...men da teke tid før ein liten sogning å komma inn i rutine å studieteknikken....fullt køyr frao dag ein ha da vore. Me ha no alt me treinge u bopeln no, bli ein tur pao jysk å finna gjedna ein pult å skriva pao...ellers ha me da meget bra...ser fram te sommarferie å fjelltur i jotunheimen me steira, da bli stas...elles bli da vel litt arbei i ambulansn i Luster, eller/og AMK /ambulanse i bergen...fao sjao...

Ingen heimlengsel, men ha eit par smaoe bølgjedala pao noken minutt i slaingen, e egentle berra fø at arbeidsmengden e slek dan kjeme te å vera i to aor, kombinert me ein del lerara so e vanskele å fao noke fønuftig utao pao eingelsk.....i einkelte fag e da slek at lærarn helse ikkje pao deg om du seie hei i gangane, men når du kjeme te foredrag etc so e da heilt vanle....dei mao ha da ilt dai so oppføre seg slek.....men e slek da bli i to aor e me føtalt...so ein faor berra hainga i, drite no i om folk sku slenga me lepao! Vekaos minuspoeng (oppfinnelsen te johan) gaor nok te administrasjonen te RSU, ubrukele gjeng so ha altfø godt betalt (minimum 13 krone timen) å ikkje klara å ha lert seg skappele engelsk å kan hjelpa folk når dei spøre om nåke.
Vekaos plusspoeng e eg egentle ikkje i tvil om, Magnhild i Steinkjer kommune!
Ellers gaor livet sin gang her nee....folk mao berra melda sin interesse om dai føle før å ta turen før sommarn. so ska ein prøva å vøla da te...

Takk te Hallgeir å Katrine/Cathrine/Kathrine/Catrine før ei kjekk helg....

Elle so gaor "fritidn" i heimen ( ja du lese rett, me e knapt ute)me joakim nett fint, stortrivst!sjøl om da e travelt me adle leksedn å alt so mao gjerast, so trur eg da teke nåki aor før eg bli lai danna karn :) ellers e kvardagslatterkicket brukt te å kjika pao Pondus, ein ny livrett i 27/29 Baznicas iela!Førresten so hadde eg min fyste joggetur idag, sku egentle luffa litt rundt, men da blei joggings....va faen so godt å bevega seg ette gammalt...kjøpt meg nye volleysko, joggesko, å dan nyaste volleyballn ( 38 lat, takk-skaru-faen -meg-ha), so eg håpa å fao komma igang me treningen atte, me skulelaget ette kårt..slek at ein kan samla litt aoverskåt.

3 kommentarer:

Øyvind sa...

Trening e viktig! Du kan bare prøva å ble dvask t somaren, då vente d dask! Stao pao viare :) Snuse du fast nå forresten?

Øyvind sa...

Lere dåkke sånne navn forresten?:
http://www.dagbladet.no/tegneserie/pondus/?1234306800

Deeman sa...

uff ja, men lite aoverskot å finna.....føle ein mao lesa lesa lesa...å ska ein unna seg litt fritis, bli da å slappa ao i heimen, kubba litt elle sjekka ståao i gamlelandet...menmen, bli nok vandt me da, å gler meg te volleyball trening...! snusa ikkje fast nei, "e du gaaalen dao mann" ? bli berra ain å to te fest so vanle....snedde!
Pondusn va bra :P å da va litt artig att passordet eg mao skriva her unde fø å fao legga ut kommentar, va steira :P