søndag 15. mars 2009

Den beste tiden er när man inte vet hvilken dag det er!

Utsikt frao Science bygget elle noke slekt..me elvi Daugava, og TV tårnet.
va da Museum of Science da heitte????

Eit av 5 offer! Te alle i dyrebeskyttelsn, nakken blei knipsa ganske kjapt!


Godt me white board å herja pao!



Deeman!

So sa vår alles kjente Snubban/Johan/Svensken i leilighet 12 under meg å joakim.... :) Store ord frao ein liten mann, so presterte å drikka seg neåt på ei flaska vin her om fredagen, dao me hadde bursdagsfest fø Joakim, å han hadde Ørjan og Andreas ( tydlevis ANNdreas i trøndelag, minne om uttalen te jøstedøledn)pao besøk...
Ellers e da verdt å ta me at me ha fanga å teke livet ao 5 mus i leiligheti, me Super kontaktlim frao Latvia, slek at musi sprang seg fast :P te stor glede for meg å joakim som lo hjerterått oppte fleire gange...ikkje at me e sadista, men e fakertn so snåte å ha stygge kryp kravlande rundt matfatet vaort!
Skulemessig ha da vore ei travel veka me prøve kvar dag....da gjere da te at eg knapt huska ke me ha dreve me...vekao før da, va da 4 daga me prøve....ikkje at da nødvendigvis e so store prøva, men i tillegg te da ein ska pugga,so bli da slek at ein lese seg inn i huset atte,og lese.....travelt.....! Selfølgele dukka da opp spørsmål om da e detta ein vil, om eg klara detta her, om eg e interessert i å bruka 6 år med tryne i altfø mange bøke.......hadde eg sagt at eg tvila, kan eg pakka å reisa heim. Selfølgele vil eg... og eg håpa for guds skuld at eg faor da te og... Som dei fleste eg ha snakka me veit, so ha anatomien bydd pao utfordringa...ikkje at da e interessant, men tydlevis feil studieteknikk ha resultert i noken dårlige resultat...å da e slekt so kan ta motet ifrao ein spinkel gut frao sogn....e stort sett vant å klara meg bra, uten å legga i dan største innsatsen...om da e flax elle rett å slett pur å skjær dyktighet ska gudadn veta...men poenge e vertfall at da e stor omstilling, ein kan rett å slett føla seg litt domm i forhold te noken ein e i gruppa me....no seie eg ikkje at da e om å gjera å vera best, fø slek e eg ikkje, menne....ja....eg trur dei fleste skjønna ke eg meina!
Besøket frao Norge ha nok lyst opp dagane te Joakim, å da e bra...da unne eg han virkele... :) får seg jo alltids gode venne her nede og alt detta her, men sjøl om ein ha folk berra ein tlf samtale undao, e da noke me å ha dei framfø deg, å ikkje minst byta litt miljø..snakka om gamle daga, gjera sprell me gjengen etc.....lure pao om eg e i dårle humør her eg skrive, da høyres slekt ut....kan henda....ha anatomi pugging te imåro, so desverre ikkje ha vore so lett å gjera me so masse i helgi, eg ha rett å slett latt meg riva med av at joakim ha hatt besøk, å ikkje vore bastant nok te å setta meg ne me bøkedn.....fredag vart da seint, kom seff ikkje heimate før langt utpao natt....ijarokveld sat eg faktisk inne alaina ette at dei andre reiste pao byn...laurdag...pc....anatomi bøke...da klinge ikkje heilt folkens..... :)
ellers ha engelsken te kjemilærarn min sørga for eit latterkick i ein ellers so grao kvardag pao kjemilaben.... pao eit spørsmaol pao kjemiprøven, presterte han å skriva; "why did we can't used"....ikkje at da i seg sjøl e so førbaska moro, men sett i ein kontekst me at me oppleve detta heile tid, i dai mest utrulige situasjonane, so bli da artig.....i fysikken der imot, glimra lærarn me sitt fraover ao engelsk kunnskapa....han ser skarp ut so kniven sjøl, men..... " so then we use this...ee...eehm...e...very special letter.."...eller " this very special formula".....kan tenka dikka da e tidlig om morgonen, både eg å joakim ha sove lite, å lattermusklane site meget laust.... :)

Trur ikkje da e so mykje nytt å melda egentle....filosofien e heldigvis øve, å eg bestod prøven, takk å låv...maken te bås ha eg ikkje våre borti pao lenge.....tenka å reflektera kan eg gjera om noken aor, når eg ha prøvd ut livet!!!
Fystehjelpen bjøna pao tysdag....meget spent pao om eg faor fritak, ska igrunn kunna gao....om ikkje professoren finne ut at eg kan vera dar å hjelpa te elle inkåt glupt...eventuelt so bli da tysdags skuledag te klokka 1800 :S
Vaoren e no pao stor frammarsj i Riga....sjøl om da plutsle ha vore innslag ao sludd, ser da lovande ut...ein ting e at ein savna Norge å Bergen, men jaggu e da godt me fleire daga pao rad uten nedbør :)
Ein siste takk mao atter ein gang gao te familien te Joakim, mor å far. Eg blei informert om at da va kjøpt stratos av magnhild,slek at eg kunne nyta den siste eg hadde liggande, torsdagen før kompisane te joakim kom....eg va so syndige å møssa noken beta ne på golvet, men siao vaskekona (heheh, du leste rett) nettopp ha vore her, tok eg meg frihetn å sleika ruski opp fra golve...ingen stratos gjekk tapt der eg satt i min eigen vetle verden å gomla.....å eg bli snart 25...jøsses....jaja :) du e ikkje åntle vaksen før du innrømme at du e litt barnsle! ;)

idag va eg faktisk te tannlegen atte...ha stort sett hatt tannverk siao sist eg va te tannlegen..ps; da vakje rotfylling :P So ein maone me å tyggja kun pao høgresidao, e føhåpentlevis aover idag...hakje heilt tort å tygga dar endao, men da e ikkje so ilt vertfall...so faor me sjao...e noke drit detta!
I allefall bli da rao å fao saus te middagen vaor...finst kun ketchup elle meksikansk saus te kylligen her nee, so me e glade før å ha faott noken posa me go Toro saus!!
Mao å delast ut noken plusspoeng te Magnhild sine kjøtkake!! :)
yesyes....klokkao her nee e no 23:33, hakje heilt skjønt kefø da vise feil når eg legge ut bloggen men....bli ei lang natt me anatomi lesing, motivasjonen ekje heilt på topp....da kjipe e, at om ein ikkje ha lest, so gjere ein da stort sett dårle pao prøven, e nedtur sama keleis ein snur å vrir pao da- men da betyr kun ein ting- SKJERPINGS DANIEL!
Ellers håpa eg pao å komma meg pao volleyball snart.... kroppen trenge mosjon!Å so sku eg ha gjett mykje før ein bil å køyra rundt i, kombinert me Gigi :)
Ha ei god veka folkens!

6 kommentarer:

Øyvind sa...

Sjøl om d bler mye lesing så MÅ du ta ti t å ta vare på deg sjøl! Jogg, sykla, håndjag, ke som helst!

Ke ti va d du e ferdig me semesteret ditt? Eg e ferdig 17 juni, kanskje eg kan komma då? Hvis ikkje du slite me eksamen å sånt då..

Deeman sa...

hehe... ingen fare før mangel pao einkelte ao deledn :P
sykkel ha eg ikkje...men ha jo nye innesko å utesko, so da e planen- ingen fare.. :p men sku ha hatt litt aoverskåt nett no... :)
eg e ferdi me session te ca 15.juni, men so e da eksamen frao dao te 10. juli...so blikje so lett å ta turen ne dao nei...!ha vel fri å sånn innimellom, å teinkte å planlegga meir ette kvert so eg ser ke so skjer....mao uansett bestå anatomi kollokvium i april fyst ;)

Øyvind sa...

Tvile ikkje :P. Me tar besøket litt på sikt då. Kollokviumen klare du nok fint :).

Øyvind sa...

Kem du holle på å få deg et nyp av?!???

Deeman sa...

hehe.....who knows! masse fram og tilbake her i Riga :P
å denna tullebukken legge jo ut so masse rart...noke so forøvrig gjelder svensken nede åg :P

Øyvind sa...

Va trønderkompisen din som skreiv d :). Du har sikkert bare godt av d!