mandag 30. mars 2009

To be, or not to be! yes..that's the question!

egentle sku da bli eit oppdateringsbilde ao berra meg, der eg sku illustrera at når ein bjøna å bli føkjøla, e da viktig å ikkje la varmen førsvinna frao håve- bruk hua.....so kom ein nydusja joakim, me ein saftige sleik! kodak moment! jessda....altfø lenge sia siste innlegg no, men dei fleste veit vel at lufti gaor fortsatt inn å ut, å blodet gaor fortsatt rundt å rundt- deeman is alive and kicking!
E vel ikkje noke spesielt gale so ha skjedd siste tiden so eg kan komma pao...eit par smaoting e da vel likavel!
kvardagadn ha gaott me te skule, å lesing, å fredagadn hende da at da bli ein dram å gjedna ein tur ut..
PC'en min ha takka fø seg å e kommen te norge fø å føhåpentlevis bli fiksa, so eg e avhengig duppeditten eg bur me fær å senda livstegn te folk......apropos livstegn, so e da lite livstegn å høyra frao norge tykkje eg....sånn generellt.....KREMT! (+371 28 86 15 26),elle ein mail fø dan del...!!
i skrivande stund ha daniel samla opp alle gosakan pao ein plass- tannverk, håveverk, å halsverk....Fø dei so ha lest tidligare blogga, veit dei at ai tånn å jeklast...å no ha eg vore te tannlegen fø tredje gong, denna gongen me to timars sitting i stolen, å heldivid kun ein liten dupp, uten at eg beit av tannlegen fingradn...veit ikkje om da e positivt å ha både rosa å kvit fylling i tennedn men.....trur da e pao tide å flyga inn ei rotfylling elle to, fø detta e ubrukele folkens. fattig fattig fattigland.
No nerma da seg kollokvium i anatomi. kollokvium betyr stortest, ein type prøve eksamen, å denna mao ein bestao pao i to dele, skriftle ein dag, der ein ska skriva om alle bein i eit område, eit område generelt (feks ke brøstetkassn bestaor ao), elle ligament rundt heile kneet. nåken daga ettepao, ska ein ha pugga 350 ord cirka, der da e oppgitte "plassa" å punkt pao kroppen ein ska peika ut. so faor ein 12 ord so ska peikast ut, bitelitt tid pao seg, å so mao ein ha rett pao 6 før å kunna bestao...stryke ein,, so ha ein no ein sjangse te, å visst me legge te litt trynefaktor, e da lov å håpa at ein ska bestao....! kvir meg seff so ein hund!
snart e da paoske, bli likavel ikkje rao å gleda seg før ein e ferdi me kollokvium å alt anna drit dei pøsa pao åss. desverre gjorde ein del omstendigheta da te at eg ikkje faor besøk i paosken, nåke so selfølgele mao seiast e litt kjipt... men da e no berra slek :) da e folk her nee ein kan henga me, å eg kjenne eg ha ein stor trang te å setta meg inn i ein bil, køyra aogårde me Gigi pao max boost.
Ha litt lyst te russland, men da ryktast at ein trenge visum fø å komma inn dar, so.....bli vel litt drikking, åso lesing å aoslapping......bli hedigvis kvitt trøndarn (..) noki daga, so da e rao å ha litt fred å ro i heimen :P
ha nett faott veta at eg faor atte cirka 13 lappa pao skatten å, so da gjorde jo dagen lettare......dao ha eg eit kvart aors forbruk her nede, minst!
sist men ikkje minst, so ha no museinvasjonen (dei firføta) teke slutt. å te alle so tykkje me ha våre sadista- da e hvertfall komme musefedle i huset!
trukje eg kjeme pao so mykje mair å skriva, e best å komma seg te seings, å pleia sjeli, satsa pao å ikkje bli noke verre, so eg faor problem me kollokviummen......tvi tvi te meg!
å førresten, overskrifti ja...da e vel slek at da e ein slek kjend ein so ha sagt da- men da ha seg slek at fysikklærarn vaor å klarde å trykka da or seg her ein dag, i sin villfarelse om å skriva rett formel pao tavla....som de skjønna, da e mykje løge her....merkele at ein ska kunna bli so smart at da bikka øve. nei takk, seie eg! (e vel ingen umiddelbar fare helde akkurat).

ha de sä gött nu hörru..... (paovirka ao Jenny, å paovirka ao johan, so faktisk prøve seg pao norsken,, artigartig)

oioi, apropos johan ja....han tok seg skikkele ut her forrige veka...da hadde eg nesten gløymt....vetle snedne lydige stille johan......svensken hadde jo gaott land og strand so vanle, før å handla inn dan mest nedsatte ølen so kan finnast, samma om da smaka drit, berra da e bille...... å i uuuuuutgangspunkte so va no han litt skeptisk te å vera me i haila tatt...men han drakk no, fekk litt vin, litt kaffi å baileys, å siao so hadde me han dar! maotte selfølgele passa pao å kjøpa litt øl te han når me kom ut, slek at eg holdt han i sjakk før å gao ut......å siao so gjekk no kvelden, å ut i frao johan sin blogg å dømma- hugsa han berra at "daniel dansade dansade dansade och dansade", og då var det visst på tide å gå hjem...då møtte han den drikkeglade engelskmannen so går på første året for typ 15.gang (!!!), å han maotte sjeinka johan, han hadde jo ikkje sett han ute før.....! siao so gjekk natti, å da nesta johan hugsa e at han vakna opp i ei leilighet i der da fysta han høyre e tung snorking. heldigvis va da ikkje busemenn i ein svart van so hadde tatt han med, men ein frao fotball laget- so da va no bra....han e so sneddn at han kan puttast i ein sekk skjønna dikka!
elle so ønske eg oss alle i gruppe 110 lykke te pao kollokvium neste veka,gi tur heim te joakim når dan tid kjeme,go bedring te anders å daniel, å fø so vidt joakim (so ser oppegaoande ut no) å adle ellers, God Påske. sku gjedna hatt pinnakjøt å ein skvett akevitt, litt innslag ao jobbing me 133% overtidsbetalt, å eit par daga i fjedle me Røde Kors, men da faor la venta pao seg :S

snakkast folkens!
ps; da ska no gao an å kommentera uten å maotta logga inn!! :) :)

6 kommentarer:

Øyvind sa...

Hørres ud som om tiå flyr, d jør den hvertfall her! Å ikkje kom her å sei at eg ikkje skrive mld t deg! :P

Øyvind sa...

Va forresten William Shakespeare som sa d som du har som overskrift :)

daniel sa...

tulling, teåme eg visste både da om kommentar ein og to....men mange andre so ikkje lar høyra frao seg.....da mao vel berra bety ein ting- eg kan faen ikkje vera savna, før so dyrt e da ikkje å senda ei melding te meg elle ringa meg ;) men da e graitt :P
deeman

Anonym sa...

Woooow.. Hvem er han kjekkingen bak deg? ser ut som han har den rette TOUCH`en.. touch touch touch.. nåkk om d! I use this very spesial letters..

Unknown sa...

heihei deeman :) lykke til med prøvene,, hadde selv eksamen i dag :) eg har faktisk prøvd å ringe deg en gang da :P men det var midt på natten ja :) hehe.. på lørdag reiser eg til thailand. skal ofre en liten tanke til deg når eg sitter i sola,, god bedring :) fra monica

Anonym sa...

hehe....bra du tykkje godt om deg sjøl joakim....du e faen ikkje go- men æ like dæ!
takk monica...å go tur te
thai-land :P sjao om du finne deg ei skreppa pao 1,40 so e god å vaska!

deeman